Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

Το γοργόν και χάριν έχει

Η ταχύτητα μετράει στον online κόσμο. Μελέτες επί μελετών, έχουν δείξει ότι ακόμα και 100 μιλισεκόντ καθυστέρηση στο χρόνο φόρτωσης μπορεί να επιδράσουν αρνητικά στην εμπειρία του χρήστη και στη μετατροπή σε επισκεψιμότητα και πωλήσεις. Οπότε δεν είναι να απορεί κανείς που το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε θέματα απόδοσης και ταχύτητας, όπως καταδεικνύουν αυτά τα πρόσφατα δεδομένα:

•    Στα τέλη του 2011 η μέση ταχύτητα σύνδεσης στο ίντερνετ παγκοσμίως ήταν 2.3 Mbps. Αυτή η ταχύτητα είναι 14% μικρότερη από τον αντίστοιχη του προηγουμένου τριμήνου (πηγή).

•    Αν μία σελίδα κάνει να φορτώσει περισσότερο από 2 δευτερόλεπτα, το 40% των χρηστών είναι πολύ πιθανό να την εγκαταλείψει (πηγή).

•    Καθυστέρηση στο χρόνο φόρτωσης ίση με ένα δευτερόλεπτο, έχει αντίκτυπο σε 7% μείωση σε πωλήσεις / επισκεψιμότητα. Για μία σελίδα δηλαδή με 100 χιλιάδες δολάρια ημερήσιο τζίρο, αυτό αντανακλά σε 2.5 εκατομμύρια δολάρια χαμένα κάθε χρόνο (πηγή).

•    Οι πωλήσεις στο Amazon αυξάνονται κατά 1% για κάθε 100 μιλισεκόντ μείωσης του χρόνου downloading (πηγή).

•    Όταν το Shopzilla μείωσε το χρόνο φόρτωσης κατά 4 δευτερόλεπτα, είδε 25% αύξηση στα page views και τα conversions εκτοξεύτηκαν στο 5-12% (πηγή).

•    Ο χρόνος επεξεργασίας μιας πληρωμής μέσω του Google Checkout είναι 0.26 δευτερόλεπτα σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, γεγονός που καθιστά την πλατφόρμα την γρηγορότερη από τις online για πληρωμές (πηγή).

•    Το PayPal, η πιο δημοφιλής πλατφόρμα πληρωμών, είχε αντίστοιχο χρόνο 1.46 δευτερόλεπτα (πηγή).

Το άρθρο γράφτηκε από τον Luke Wroblewski

Πηγή άρθρου: LukeW Ideation & Design

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου