Σάββατο, 12 Μαΐου 2012

Ακόμα κι ένα χαλασμένο ρολόι λέει σωστά την ώρα 2 φορές τη μέρα.


Η κλασσική πολωνική παροιμία, που έγινε γνωστή από το αριστούργημα του Bruce Robinson, Withnail and I, έχει αποδειχτεί σοφή σε ουκ ολίγες περιστάσεις στην καθημερινότητά μου.

Θα σας έχει τύχει φαντάζομαι να βρεθείτε εγκλωβισμένοι σε κάποιο τρομερά βαρετό meeting ή να συναντηθείτε λόγω συγκυριών με έναν άνθρωπο που δεν έχετε κανένα κοινό κι απλά να κοιτάτε το ρολόι και να περιμένετε να περάσει η ώρα. Ε, λοιπόν, από κάτι τέτοια τρομερά βαρετά ραντεβού, έχω μάθει κατά καιρούς πληροφορίες που είτε μου άλλαξαν τη ζωή προς το καλύτερο είτε συντάραξαν την καθημερινότητα μου.

Πριν 2 χρόνια ενώ βρισκόμουν σε κάποιο μπαράκι του κέντρου, πετυχαίνω έναν γνωστό από το στρατό, με τον οποίο εκτός του διαστήματος της θητείας μου δεν είχα ξαναβρεθεί ποτέ, για τον απλό λόγο ότι ήταν ανυπόφορος πολυλογάς και για την ακρίβεια φλύαρος!

Για «κακή» μου τύχη, άρχισε να μου θυμίζει ιστορίες από το στρατό, για το πόσο πλάκα είχε τότε και τι «ωραία» που περνάγαμε κτλ κτλ. Το βράδυ μου διαγραφόταν εφιαλτικό, μέχρι που για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο είπα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου και να αλλάξω κουβέντα. Μιας κι ασχολούμαι με το σινεμά και πάνω κάτω ξέρω ότι όλοι οι άνθρωποι κουτσά στραβά μια ταινία θα τη δουν αραιά και που τον ρωτάω: «Εσύ για πες, πώς τα περνάς γενικά?  Έχεις δει καμιά καλή ταινία, έχεις πάει σε καμιά καλή συναυλία τελευταία?»
Η απάντησή του με εξέπληξε:
«Μπα, ταινίες δε βλέπω, αλλά έχω πωρωθεί με σειρές! Ειδικά με το Lost και πρόσφατα αγόρασα και μια κασετίνα από το PLAY.”
Η επόμενή μου ερώτηση ήρθε αστραπιαία:
Τι είναι το PLAY?”
“Έλα ρε συ, δεν το ξέρεις? Ένα σούπερ σάιτ που έχει CD & DVD και στέλνει σε όλη την Ευρώπη με δωρεάν ταχυδρομικά. Γιατί δεν πουλάς κι εσύ εκεί?

Το υπόλοιπο βράδυ συνεχίστηκε με ανούσιες αναλύσεις από τη μεριά του για το πόσο μεγαλειώδη σειρά είναι το Lost κι αφού γύρισα σπίτι με ένα κεφάλι καζάνι, τσέκαρα την ιστοσελίδα που μου πρότεινε.

Για να μη σας τα πολυλογώ, ακόμα και σήμερα, το PLAY αποτελεί βασικό κομμάτι διανομής των CD της εταιρείας μου! Μία πληροφορία που προήρθε από το πιο απίστευτο άτομο, στο πιο απίστευτο μέρος, σε ένα φαινομενικά άχρηστο βράδυ, μου άνοιξε μια πόρτα στη δουλειά μου.

Έκτοτε αναθεώρησα. Κανένας άνθρωπος δεν είναι ανούσιος, καμία στιγμή δεν είναι βαρετή. Μάλιστα σε μία μέτρια μέρα, ένα σημαντικό γεγονός φαντάζει ακόμα πιο σημαντικό και μία πληροφορία απομονώνεται καλύτερα, αρκεί να είστε με ανοικτά αυτιά εκεί να την αφουγκραστείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου