Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012

Ο ενθουσιασμός είναι μεταδοτικός


Σήμερα αποφάσισα να γράψω κάτι βασιζόμενος σε μια ταινία ισπανικής παραγωγής του 2011. Λέγεται Mientras Duermes (Sleep Tight), είναι σκοτεινή και το κακό παραμονεύει σε όποια γωνιά των πλάνων κι αν κοιτάξεις. Από τη φάτσα του πρωταγωνιστή, την πολυκατοικία που μένει, μέχρι ακόμα και τα καθημερινά πρόσωπα που τον τριγυρίζουν.

Αποφάσισα να κάνω μια αναφορά στη συγκεκριμένη ταινία, για διάφορους λόγους: επειδή το σενάριο είναι πολύ πρωτότυπο, σφιχτό & evil, επειδή είναι αρκετά low budget, χωρίς όμως να αδικείται σαν παραγωγή, αλλά κυρίως επειδή δεν την έχω δει ακόμα!


Μου την πρότεινε ένας φίλος που εμπιστεύομαι τυφλά στις ταινίες, την είδαν καναδυό γνωστοί μου κι ενθουσιάστηκαν, οπότε κάνω κι εγώ υπομονή και θα την δω σε κάποια φάση που θα είναι πολύ σπέσιαλ, γιατί είμαι σίγουρος πως θα δω ταινιάρα!! Και η αλήθεια είναι πως μου αρέσει να έχω στην άκρη του μυαλού μου πράγματα που ξέρω ότι θα με κάνουν να περάσω καλά, αλλά τα αναβάλλω για μια ιδανική στιγμή. Στο πιάτο μου μπορεί να αφήσω το καλύτερο για το τέλος κλπ.

Κι αν ο ενθουσιασμός μου για αυτή την ταινία σας φαίνεται παράξενος, σκεφτείτε λίγο καλύτερα. Γιατί ίσως κάποια στιγμή μπορεί να έχετε παρατηρήσει πως αν κάποιος φίλος που εμπιστεύεστε το γούστο του σας έχει μιλήσει με διθυραμβικά λόγια π.χ. για ένα μπουκάλι κρασί, μπορεί να σας έχει κάνει να χοροπηδήσετε από έξαψη πριν καν το γευτείτε!

Το πιο πιθανό όταν ξεκινάμε δική μας επιχείρηση είναι να μην έχουμε άφθονο budget στη διάθεσή μας, όπως ακριβώς και η συγκεκριμένη ταινία. Οφείλουμε λοιπόν να "πορώσουμε" τους πελάτες μας, με τη συμπεριφορά και το περιεχόμενό που τους προσφέρουμε.

Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε εμείς τους ενθουσιώδεις αυτούς ανθρώπους, που είναι εν τέλει κι οι καλύτεροί μας σύμμαχοι, γιατί δε τους αποκτήσαμε πληρώνοντας, αλλά επειδή απλώς κάναμε τη δουλειά μας σωστά!

Συμπέρασμα; Ο ενθουσιασμός είναι μεταδοτικός, χαρίστε τον λοιπόν απλόχερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου